Ye'll neither dee for your wit nor be drowned for a warlock.
你不会因为你的智慧而屈服,也不会因为一个男巫而被淹死。
Ye'll neither dee for your wit nor be drowned for a warlock.
你不会因为你的智慧而屈服,也不会因为一个男巫而被淹死。
Ye'll never be sae auld with sae mickle honesty.
你永远也不会拥有绝对诚实的友谊。
Ye'll no herry yoursel with your ain hands.
你不能用你的双手把自己的东西拿出来。
Ye'll no sell your hen in a rainy day.
下雨天你休想卖掉你的母鸡。
Ye're a foot behint the foremost.
你在最前面的一英尺后面。
Ye're a sweet nut if you were well cracked.
如果你吃得太饱,你就是个甜果仁。
Ye're best when ye're sleeping.
睡觉的时候你是最棒的。
Ye're black aboot the mou' for want o' kissing.
你穿着黑色的便鞋想要亲吻我。
Ye're busy seeking the thing that's no tint.
你忙着寻找毫无色彩的东西。
Ye're fear'd for the day ye never saw.
你害怕你从未见过的那一天。
Ye're good enough but ye're no braw enough.
你够好了,但你还不够好。
Ye're like a bad liver--the last day there's aye maist to do wi' ye.
你就像一个坏肝脏——这是你最后的日子了。
Ye're like the hens ye rin aye to the heap.
你们就像母鸡一样,永远堆在一起。
Ye're like the miller's dog--ye lick your lips ere the pock be opened.
你就像磨坊主的狗,在桶还没打开之前就舔嘴唇。
Ye're nae chicken for a' your cheeping.
你只是个胆小鬼。